Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


20 perkara kecil pikat hati si dea !

aiy..assalamualaikum...
ary niy aku na share smething gn kowg.. aku hnye mmpu share je lh.. aku sndry ta mmpu na wt sume niy.. aku bg tips kt kowg tp aku sndry....................... hmm,soe to say lha kn...
for information,aku pun nga fall in luv gn someone niy.. tp aku ta brni na wt sume niy lha.. aku tkot.. but aku twu kowg bukn mcm aku kn.. hee~
huh,aku na share 20 tips pikat hati si dea..:

1. Setiap kali bertemu senyuman tidak pernah lekang dibibir kowg..
2. Sentiasa bersama si dea ketika susah dan senang..
3. Kowg lebih mementingkan kebahagiaannya dari diri sendiri..
4. Kowg sentiasa membuatnya ketawa dengan gurau sendamu..
5. memasak makanan kegemarannya..
6. Sebelum tidur kowg tidak pernah lupa untuk mengucapkan selamat malam kepadanya..
7. Menghadiahkan barang yang kowg rasa ia begitu bernilai bagi si dea..
8. Berjaya menambat hati keluarganya..
9. Meluahkan isi hati kowg melalui lirik lagu atau puisi yang menyentuh perasaan..
10. Buang semua sifat-2 yang si dea tidak suka..
11. Bersifat matang terutama dalam membuat apa jua keputusan..
12. Jangan jadi 'drama queen' merajuk dan mengada-ngada tidak bertempat..
13. Berusaha belajar memasak makanan kegemarannya..
14. Jangan takut untuk jadi diri sendiri dan jangan sesekali hipokrit..
15. Pandai berdikari dan jangan bergantung pada owg lain untuk selesai kan masalah kamu..
16. Tidak pernah mendesak si dea untuk mencintai kamu..
17. Ajak si dea melakukan aktiviti yang disukainya..
18. Melayani si dea seperti teman biasa supaya dea sentiasa rasa selesa dengan kamu..
19. Memahami apabila si dea perlukan ruang untuk bersendirian..
20. Bersopan tetapi bukan bermakna perlu  'mantain' ayu namun saling hormat menghormati..

huh,, tuh jelh yg aku mmpu share kt kowg.. ta cnfm lg lh ia berkesn but ta sala mncube kn.. hehe
aku sendiri pun ase mcm susa na wt sume niy.. aku wt mane yg mampu jelh kn..hehe
k lha.. semoga korg bhagie gn si dea.. hee~
gud luck babe ! :)
bubye !!

OLDER POST | NEWER POST