Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Benci kaw sampai mampus !!

hallow-2 ! stu org sdg skodeng . . HAHA . . oke lha . .1stly na tnye dlu , korunk dh mkn? dh mndi ? dh kncing ? dh text pkwe or whatever lha ! hee~ mlm niy aku na update pasl someone niy lha .. who? manusia lh yg pnteng. . HEHE ! mcm niy lha, na d'pndekkn cte . aku BENCI dea smpai mampus !! spe dea tuh rhsie. . yg pnteng entry niy ta ad kne mngene gn seowg pumpan actually lelaki !! ta twu lh na story cm ne eak. . dea rpt gn aku ! rpt sgt-2 ! like sibling !tp syg , aku ta mmpu time dea as 'abg' !! err :/ ! anyway , aku na ckp skunk aku benci dea !! triple hate him !! aku dh ta na amek twu psl dea lg !! aku twu aku vuduh ! ta brmkne dea buleh tpu aku seske aty dea ! shitt ! hangin stu bdn niy !! klw lh kw ad dpn aku kn . mmg aku ganyang-2 mke kw lha !! ble tntng dea niy kn, aty aku mst trgerk na wt sesuatu ! aku trgerk na bukak blog membe dea , . ble bukak ! aku mmpu twu ap yg jd ! n pangai dea skilpun aku ase aku mmpu twu ! slme niy buleh lha kw tipu aku ! but now ! soe !! puihh !! blog n fb mmpu wt aku twu tntng dea n bnci dea !! perasaan yg dlu syg tnggl bnci kt kw budak !! never n ever forgive him ! i dont care !!!  ALLAH tnjukn kbnrn utk aku ! alhamdulillah ! bljr lpekn kw ad lh terbaek :P k lha bai

OLDER POST | NEWER POST