Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Status Suka-2 !

hallow-2 ! gud nite ! HAHA . . 1stly aku na minta maaf dulu lah , sebab aku yakin aku akan mencarut kejap lagi , , maklum lah , bila aku buhsan aku akan mencarut ! HEHE :) lagi-2 malam cam ni. . hee~

entry kali ni aku just na bagi tahu tentang 'STATUS' aku di muka buku aku ! HAHA . . even aku buad 'IN AN OPEN RELATIONSHIP'  , tp aku rasa mesti ramai yg fikir lain ! maybe sesetengah orang ingat aku couple dengan budak tuh ! HAHA . . actually , aku dengan dea just friend sahaja . nokhtah ! HAHA . . he is 'MUHAMMAD SAIFUL AZWAN' ! HAHA ! sodap dok nama dea. . hee~ anyway , aku kenal dea di muka buku je ! HAHA . . walaupun dea cousin salah seorang daripada bestie aku , tp kita orang bukan kenal melalui orang tengah k ! secara kebetulan aku kenal dengan dea di muka buku . . HAHA ! kita orang memang ta ada apa-2 puns . . saja suka-2 buad relationship tuh ! hee~ 

actually , berpunca daripada aku ! dah berapa hari dea sent chat dekad aku , tp aku ta reply puns ! geram je dengan dea ! HAHA . . aku puns saja-2 na hantar relationship tuh dekad dea . . na tengok dea accept ta. . ta sangka pulak dea accept ! sama-2 suka jea buad status tuh !ta ada apa-2 puns antara kita orang ! just friend :) . .saja ingin cipta kontroversi ! HAHA . .apa puns, aku kawan dea , dea kawan aku ! hee~ . .don't misunderstand . .oke lh ! na fight kejap dengan budak poyoss tuh ! HAHA . .siut je aku :P . . k boi !

OLDER POST | NEWER POST