Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Hadir Kembali !

hallow-2 ! i have some story :P . .pusing kepalaku memikirkan dea ! lalala~ actually , aku na cite sikit lha . . aku sedang fening -.-' !! vangang punya J A N T A N !! hangin niy ! aku dh ta sayang kau lah sengal !! time niy lha kau terhegeh-hegeh na aku balik ! cari aku balik ! shial lha ! puih :/ . . aku dah ta sayang kau doe !  mane stok-2 perempuan kau ngeng ? . . g arh dengan mereka sana ! aku ta perlu kan kau lagi lha ! aku dah lupa kan kau seribu peratus ! HAHA . . kesah pulak aku kau rindu ke , sayang ke !! g mam ! aku tengah berusaha untuk meneruskan status S I N G L E n W A I T I N G S O M E O N E ! ! so , jangan hadir dalam hidup aku ! vunguk !! serabai siul ! biar hati aku tetap tunggu orang tuh !. kacau line betul ! sepak kang !!err :/ ! ta payah na ungkit-2 sangat lh kn ! barang yang lepas jangan di kenang :) ! HOHO ! 

esok dh start tuisyen ! so , hope sangat ada mud ! jangan sampai mud aku hilang gare-2 si dea yang berkenaan ! HAHA ! well , dea bukan untuk aku D A N aku bukan untuk dea ! 
k lha ! boi :/

OLDER POST | NEWER POST