Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


ALREADY TAKEN ♥




Hi. Nanie here . lolz . okay . cer tengok tajuk entry aku ? amacam ? wahh , already TAKEN ! fulamak. siapakah ? okay fine ! aku mengaku . Aku lahh orangnya . HAHA . malu lah ittew >< okay , seperti sedia maklum . sebelum niy aku ada buad FAKE relay dekad FB en . but now , ORIGINAL relay ! HAHA . macam ta percaya en . en2 ? lewlss~
Okay , Now I already TAKEN BY MOHD HAZMAN ! So , now aku dah ta single lagi ! wahh. seriously , aku ta percaya . maklum lah , aku baik dengan dia since Form2 ! dah lama . tapi ta kesampaian kowt sebelum niy na buad relay . so , sekarang hati aku terbukak na couple lagi . and dea lahh lelaki yang berjaya bukak pintu hati aku . Thanks sayangg  . 
For My Incik Hazman , aku cuba jadi terbaik untuk kau sayangg .  okay , aku ta baik macam perempuan lain . and aku akan berusaha untuk sayang kau dengan lebih lagi . aku sayang kau ! please jangan buat taik dengan aku okay.


Okay , see ! a pink shirt from him . dea bagi masa bufday aku last year ! Thanks sayangg .
Okay , itu gambar masa Camping . ta sangka pulok dea ada masa tuh . kebetulan jeh sebenarnya . tetiba turun sini en . hee~ Happy gilakk !

opps , mesti korang pelik en . acono pulok dengan MQA en ? okay , pasal dea aku ta tahu lahh na cakap acono . for sure , aku pilih jalan niy puns sebab aku rasa ini yang terbaik . dea puns dah ada orang yang dea sayang . aku biarkan jelah . asal dea bahagia ! at least ,  kita orang still kawan ! dea puns masih sayang dekat Ex dea . aku ta mampu na paksa apa-2 . kita orang dah janji untuk jadi Bestie forever >< . Ijat classmate aku selalu mengingatkan aku . "Mencintai orang yang mencintai kita adalah lebih baik daripada mencintai orang yang belum tentu mencintai kita'' okay ! dari ayat tuh , aku mendapat kesedaran lahh . so . maybe niy best way . 

#For my Mr.Hazman , aku akan fokus pada kau seorang  sayangg . 08 APRIL 2012 ! remember the day . hope our relay until die ! yess . mampu bertahan . you are my everything  ! Jangan tinggalkan aku kay . sayangg kau ketat-2 . muahhxx *flyingkiss* ♥  Lebiu !!








OLDER POST | NEWER POST