Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


HANYA KAU YANG MENGERTI~

hai peps ! cer tengok tajuk tuh ! amacam , nampak macam jiwang en . *suka hati baby lahh en na letak tajuk apa . peace* HAHA. lewls ! actually , entry kali ini aku na cerita fasal family aku . hah ? family ? ouh yeah . tapi rasanya cerita fasal aku jek kot . lolzz~ 
okay lah , cengini . I mean , hanya family aku yang mengerti dan tahu perangai sebenar aku ! apa aku suka dan apa aku ta suka . well , aku lain daripada yang lain . hee~ so , daripada ayat aku yang berbunga-bunga tuh , mesti kau orang dah boleh agak en yang aku na story  mory fasal apa ! okay , straight to the point , aku na share tentang perangai aku ! apa yang aku ta suka . lebih kurang lahh . tadi tuh , saja jeh na berbunga-bunga dengan kau orang ! HAHA
#saja na test-test ! lewls ~
okay lah , person yang betul-2 faham perangai aku sudah semestinya IBU ! yess , IBU aku , bukan IBU kau ! wekk. HAHA. dan yang paling ta faham aku ALONG ! yess , dea ! satu-satu nya abang yang aku ada . oleh itu , aku na share lah dekad kau orang macam mana sikap aku , dan juga perangai aku yang ta tahu na kata apa ! seriously , teruk ! HAHA

1. Aku tak suka orang kacau aku , tapi aku suka kacau orang .
2. Aku tak suka DURIAN and also IKAN PATIN . Opss , IKAN MAYONG too !
#kalau nak makan kaki , try lahh bagi aku bau benda alah tuh :/
3. Aku tak suka ayam bahagian tulang , tapi aku suka bahagian daging .
#berbeza dengan orang lain .
4. Aku tak suka orang meniru aku .
#apa aku ada tuh puns kau nak ada ! semak !
5. Aku tak suka orang buat taik dengan aku bila aku buat baik dengan dia .
#siapa jeh suka en .
5. Aku tak suka lelaki yang bajet Handsome . Ingat Hot sangat lettuw .
6. Aku ta suka kena marah , tengking atau sehubungan denganya . even memang salah aku .
#tegur elok-elok tak boleh ke ?
7. Aku tak suka orang sombong , tak nak senyum . Ingat omey ke ?
8. Aku tak suka orang berbisik depan aku . Nak berbisik pergi jauh-jauh .
9. Aku tak suka berhadapan dengan manusia keras kepala or na dengar cakap dia jeh . Ingat bagus sangat !
10 . Aku tak suka orang HIPOKRIT !
11. Aku tak suka TAUGEH ! wekk~

#dah tahu en apa aku ta suka . so , manusia yang boleh faham aku buat masa ini hanya lah FAMILY aku sahaja ! Yess. mereka sahaja , fullstop ! even kadang-kadang gaduh kasar , tapi dia orang the best !

*Thanks a lot for My Family ! sebab faham aku ! hanya kau , yes ! kau orang !
sayang kau orang ketat-ketat !
muahhh *flyingkiss*


OLDER POST | NEWER POST