Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Ku Temu KEKASIH di KeKAS :-)


Hey you.. dah bersawang ke ini blog ? rasanya not yet right ? muehehe.. Di masa yg free lagi membosankan ini , aku ada story nakk cerita.. tapi malu *Tutup muka* .. okay.. tak ramai yg tahu aku pergi Kem Kesedaran Alam Sekitar , KeKAS for the short pada 12 Julai until 14 Julai .. #memangtaknakorangtahuekceli .. lolz..u know what , masa dapat tahu kena pergi kem tuhh , rasa macam takk nakk pergi jeh.. sebab takk ada kawan.. tp , bila fikir-2 semua takk ada kawan masa kem tuh.. muehehe.. so , aku buat keputusan untuk pergi jelahh en.. hee~ kata orang cari penglaman..
Best sangat masa kat sana.. ramai kawan.. mereka happening.. tak sombong.. dan di sana juga aku menemui seorang kekasih .. hee~ malu >.< directly , now , I already taken by Muhammad Firdaus bin Osman .. okay.. dia satu kumpulan dengan aku.. dia baik , dia caring , dia comel , dia kurus macam aku jugak , dia kuat melawak dan dia kuat tidur .. muehehe.. dan sebab dia aku dahh bolehh lupa H ! thanks yunx.. seminggu jeh kenal dia , then die melamar aku .. so , I will be your girlfriend :-) kau sweet sangat .. I Love You more than word .. F & F .. muehehe .. 
okay , kita orang jauh..  so , ada masalahh dengan cinta jarak jauh ? tak ada kan ? so , aku mohon jasa baik rakan-2 bloger sekalian , doakan kebahagiaan aku dengan dia..semoga dia mampu jaga aku jauh lebih baik daripada yg sebelum ini.. yeah , I love him damn much .. aku sayang kau gila-gila budak :*
Dan KEKASIH yang aku temui di KeKAS ialahh Muhammad Firdaus Osman .. Lebiu , lebiu and lebiu :*




OLDER POST | NEWER POST