Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Puasa Ouhh Puasa

hi blogger.. Salam Ramadhan dan Salam satu Malaysia .. muehehe.. #mula nak mengarut.. okay , lupakan jelahh.. haha.. eh , dah berapa hari eak puasa .. lahh , tak terkira harinya.. muehehe.. Alhamdulillah , Ramadhan is coming .. thats mean jakgi Raya ! hoorayy ! seronok bhai.. kan , seronok kan.. huh , tak seronok ? something wrong lahh tuhh.. haha.. eh , puasa punn belum tahu cukup kee tak , dah cerita fasal Raya.. gebang lebihh kann.. hee~
okay , lets story .. Seriously , Ramadhan tahun niy kurang ceria.. bagi aku lahh.. bagi korunk aku takk tahuu.. muehehe..  First tak ceria sebab Arwah H takk ada.. ouhmy, bukan aku sorunk yg rasa macam niy.. semua yg mengenali dia terasa benda yg sama kott.. Rindu dia .. okay lagi-2 bulan Ramadhan niy , memang terasa ingat gila dekat diaa.. Ingat masa zaman dengan dia dulu.. dia suka pergi terawih and selalu paksa aku pergi.. okay , dia banyak ubah aku ke arah kebaikann.. Rindu kau Gon.. Al-Fatihah...
hmm, *lap air mata* .. okay , second reason sebab Ramadhan tahun niy kurang ceria sebab atok tak puasa kat sini .. Since aku lahir , atok mesti puasa katt sini.. tahun niy berubahh dah , sebab atok nak tukar angin.. never mind , Raya nanti kita jumpa ea tokk .. muehehe :')
Ala . reason takk seberapa punn , sedih lebih.. haha.. you know what , I think Ramadhan and Raya tahun niy I still single.. Alhamdulillah ada lagi Insan yang menyangi aku dan terima aku seadanya.. aku Hargai sangat-2.. Thanks to Muhammad Firdaus .. sayang kau longgar-2 .. haha *gurau kay gurau*
Apa pun , Selamat Berpuasa for All Muslim and Muslimah sekalian.. Semoga Ramadhan tahun ini lebih bermakna kepada anda semua.. Assalamualaikumm :)

OLDER POST | NEWER POST