Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Dear-ex , Happy Born Day :')

Hai.. Salam sejahtera dah salam satu Malaysia.. eh , macam politik pulak.. hoho .. amacam puasa ? penuh ? kepada blogger perempuan tuhh , takk payahh nak cakap puasa penuh lahh kann.. Aku perempuan , so I know lahh.. muehehe .. Apa pun , raya dah nak dekat niy hah.. dah boleh kira pakai jari dahh hah.. *mula merepek* so , Happy Eid kepada semua blogger and all readers lahh ea :)
okay , today 16 August .. so , aku nak bagi tahu hari niy birthday someone.. dia pernah jadi orang yang special dalam hidup aku.. tapi tuhh dulu lahh.. sekarang , tak kott ! so , aku nak mengambil kesempatan wish birthday dia lahh kan .. hm , Dear-ex  AHMAD NAZRUL BIN SAID happy born day.. I wish u luck .. do the best for your SPM okay :') Berjaya jugak Nanie jadi orang pertama wish birthday Amat en.. muehehe
okay , tak lupa jugak Happy Born Day for classmate aku secara tidak langsung merangkumi rakan sebelah aku dalam kelas Itex *nama glamour* .. eh , dia bukan ex aku ea.. monitor class.. Selamat Hari Tua jugak kat kau Tex.. sambut birthday kat Russia lahh kau kann.. untunglahh .. haha
honestly , bulan August niy banyak sangat birthday umat2 yang aku kenal lahh .. kebanyakkan lelaki lahh.. apa pun happy birthday kepada sesiapa yang lahir bulan August niy lahh kann.. so , aku nak mengambil kesempatan jugak wish Selamat Hawi Waya kepada semua umat islam. hope raya tahun niy memberi seribu satu makna kepada anda semua .. Assalamualaikum :')


OLDER POST | NEWER POST