Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Ouh my , August !

bertemu lagi kita di bulan Ramadhan yang mulia ini.. Alhamdulillah saya masih dipanjangkan umur dan di beri peluang untuk blogging.. Terima Kasih ALLAH :')
muehehe.. ayat skema.. apa pun aku bersyukur masih di panjangkan umur untuk hari ini .. Sekarang dah bulan Ogos .. eh , cepatnya masa berlalu kann ..dah jumpa Ogos balik... Bulan niy bulan yang paling ohhsemm berbanding bulan-bulan yang lain.. kan ? hee~ okay , firstly bulan niy kita akan Raya , Then Hari Kemerdekaan ! wahh , really ohhsemm.. Tak sabaq kay ^^ .. eh , ada lagi.. Trial SPM and Trial PMR .. For adik-2 junior good luck kay.. and tak lupa jugak dekat kakak-2 , abang-2 senior , Good Luck jugakk ea.. For Kyul , Good luck ea.. Trial SBP dahh start kann.. Good luck pakcik :)
okay , aku ada bad news .. *lap air mata* .. Abang Senior aku yang di kenali sebagai Shah now tengah sakit.. Ya Allah , Sembuhkanlahh dia.. berilahh peluang dekat dia ambil SPM tahunn niy .. kay , dia kena Strok.. aku pun tak berapa pasti keadaan dia sekarang sebab aku tak tengok dia lagi.. hanya dengar cerita daripada guru-2 dan kakak-2 senior.. katanya teruk jugak sakit yang dialami.. *ayat Skema* Dia ketua kumpulan aku..(pengawas) .. dia baik sangat.. apa pun semoga kau cepat sembuh kay Shah .. kita orang satu sekolah doakan kesihatan kau.. InsyaAllah you can get well soon :') Aminn~
rakan-2 blogger yang di rahmati ALLAH sekalian , doakan Shah cepat sembuh and dapat pergi sekolah macam biasa ea.. Terima kasih.. 
okay , Selamat datang Ogos ! Selamat Berpuasa , Selamat Hari Raya , Selamat Hari Kemerdekaan , Selamat dan selamat.. muehehe.. 


OLDER POST | NEWER POST