Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Move on

Hi peps.. November was coming.. now kita dah tinggalkan oktober.. How sad :'( tapi biarlah oktober tuh pergi.. Macam-macam perkara aku lalui bila jumpa oktober , sedih ada , suka gembira pun ada.. Normal lah in daily life rasa semua tuh..  Most important exam dah habis.. jyeah ! *GoyangBuntut* Tak payah suka sangat lah Nanie , tahun depan nak SPM dah.. Ingat boleh main-main lagi kee --' #TeamSPM2013 ... Gua tak ready lagi woi !

Hmm , okay lets blogging.. Okay malas nak cerita panjang so aku pendekan lah cerita... hehe.. Directly , I'm  Nurfarhani kembali SINGLE  :') Terima kasih awak buat saya macam sampah.. Keluar masuk dalam hidup saya sesuka hati awak , saya hargai.. Biar Tuhan yang tentukan semuanya.. Hanya Tuhan yang tahu apa yang terbaik.. awak tahu siapa Amin right ? awak nak tahu tak seteruk teruk dia , teruk lagi awak.. apa yang awak buat kat saya lagi sakit daripada dia..awak tinggalkan saya tanpa sebab dan PERASAAN.. hmm saya redha :')

*Tak pernahkah kau sadari aku lah yang kau sakiti , engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari .. Ouh Tuhan tolonglahh aku hapuskan rasa cintaku , aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia*

Amekaw.. Totally saya dah boleh lupakan awak.. Alhamdulillah berkat doa saya dan sokongan rakan-rakan.. I shoud move , move and move on.. Even saya dah lupakan awak , kesan luka ini tetap ada sampai saya mati.. Terima kasih sekali lagi :')
Okay lupakan , sambung cerita lain.. hehe.. Okay , exam dah habis en , so aku apa lagi 24 hours berzikir dengan handphone , lappy mahupun netbook.. *EvilLaugh*kena membebel ? dah biasa.. buat tatau sudah.. Miahaha.. hari-hari kena membebel.. Nampak tak permainannya -.- Bila tiba november niy pulak dapat result.. pehh gigil gua.. Final year pun penting kott.. Hidup SPM ! haha

19 oktober yang lalu  , Saya dapat kakak ipar.. hehe.. Alhamdulillah , dengan dua kali lafaz abang aku selamat jadi suami orang..
 

Lain macam je gambar niy.. Whatever.. Abang aku chubby -.-

4 november niy turn rumah aku ! boleh sambut birthday sekali.. Miahaha .. *tutup muka* adik nak kek angry bird.. Tak dapat , adik nangis sampai lebam XD

29 oktober pulak pakcik aku kembali ke rahmatullah kerana mengalami penyakit Kanser Limpa.. Al-fatihah~ Sedih sebab tak dapat pergi melawat jenazah sebab terpaksa jaga atok kat rumah.. Mengalah.. Hanya mampu kirim doa dari jauh :')

okay , life must be on.. Dear Firdaus , saya nak awak tahu saya dah boleh lupakan awak.. jangan pernah pandang rendah kat saya.. Saya kuat ! I ironwomen.. Start from now , saya anggap awak kawan macam mana first time kita jumpa kat keKAS dulu..
Saya pun dah boleh buka hati saya untuk kawan dengan lelaki lain.. Alhamdulillah.. aku ada crush ^^ *perasan kay perasan* -.-

Tuh namanya move on.. hee~ okay , semua yang berlaku ada hikmah.. Aku kena berjaga-jaga lepas niy.. Tak kan letakkan harapan yang tinggi untuk memiliki seseorang... yeah , itu yang terbaik :') so , yang lain tuh ingat.. learn from mistakes .. Okay , bai , Assalamualaikum :')

OLDER POST | NEWER POST