Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Tuhan Jagakan Dia :')

Hi peeps.. Alhamdulillah aku masih bernafas untuk berBLOGGING bagai niy kan.. Syukur Ya Allah.. Dengan kesempatan yang ada niy , aku mohon kita sama-sama doakan saudara sesama islam kita di Palestin.. Let's pray! FUCK ISRAEL ! Hanya tuhan yang mampu balas segala perbuatan keji tuhh.. Sakit pulak hati kita niy -..- tengok tajuk entry tuh.. siapa yang aku maksudkan ? he is Muhamad Qhairul Aqmal bin Rosmin.. *Nama penuh kau* haa gitu ko ! directly , dah anggap dia macam abang , bestfriend , kawan gaduh , tempat meluahkan perasaan and everything.. 
Dia SPM sekarang niy.. I always pray for you pakcik .. Good luck ea.. Aku ada terbaca tweet dia yang membe dia mimpi dia meninggal.. anggap jee itu satu mimpi.. mainan tidur..  even sampai dua orang mimpi dia meninggal.. At the same time aku mimpi dia jugak.. tapi tak ada lah mimpi dia meninggal.. just mimpi dia datang rumah aku , bukan utk meminang yee pakcik .. haha, memang tak lahh kan..  mimpi dia datang , tidur rumah aku.. dua hari berturut-turut mimpi dia.. Alangkah indahnya kalau betul kan pakcik kann ^^ haha *perasan kay perasan*

Pehal jiwang sangat niy.. haha .. Okay , aitu pakcik asyik tanya jee tak ada entry fasal dia kee.. tapi mmg dah lama dah pun tak buat entry fasal Pakcik Kyul niy hah..busy kay busy.. and now dah ada entry buat you niy pakcik.. hehe 
Okay , cerita fasal mimpi tuh , aku memang berharap sangat dapat jumpa dia.. I hope so.. Aku ada cerita kat ibu aku mimpi dia.. aku cakap ngan ibu teringin  nak jumpa dia.. Nak dialog ? malas nak taip.. haha.. Masa first aku cerita tuh ibu ingat Daus , dengan pantas i say NO ! haha.. So , cerita lahh yg aku mimpi si pakcik niy hah .. Sometimes ibu spoting.. Tanya fasal dia jee.. Layan jelahh... Apapun aku meletakkan harapan yg sangat tinggi untuk jumpa dia.. teringin sangat nak jumpa.. well , tak pernah jumpa kan.. hmm.. aku tunggu jee masa yang sesuai nak jumpa dia.. Really hope .. i'll be waiting :')
dah lah tuh kot.. dah panjang sangat entry niy.. haha.. Apa pun I wish you luck pakcik.. Tahun depan giliran i pulak kat dalam dewan jawab subjek yang sama.. Dewan yang berbeza.. haha.. Bulan depan you dah tua meningkat tua pakcik eak.. haha.. okay gurau.. okay , readers ,bai Assalamualaikum :')

OLDER POST | NEWER POST