Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


2012 is coming :D

hallow-2 ! chak ! eh , ad owg lha ! stalker blog aku ye,. . bhaha :D . . lalala~ seperti mana yg korunk tahu , hari niy 1/01/2012 ! bermakna , dh tahun baru ! bhaha :) n ini juga bermakna aku semakin tua ! hee~ S U M P A H aku ta sangka aku dah naek form4 ! dah jadi pelajar menengah atas siut ! bhaha ! ta menahan seyh . . perangai macam budak-2 ada hati kan na naek form4 ! aku dh tua . .dh ta buleh na main-2 dh ! banyak main , banyak juga lh bebelan yg aku dapat ! hee~ apa puns ! HAPPY NEW YEAR !! hehe . . ha , ikudkan aku kena tidur dulu skunk niy ! sat lagi aku na g class tuisyen ! bhaha ! aku amek addmth n mth ! ble dh belajar addmth , not bad jugk lh ! cuma agak fening ciket ! hee~ tapi , ta pe . . try the best babe :D . .

takod nye ai dh na naek skulh kn  . . aku still bersekolah di SMK FELCRA BUKIT KEPONG ! pd mulanya agak keliru na masuk asrama ta ! even mmg aku na sangad ! bila pk-2 balik , kesian ibu ngan ayah ! dekad uma berdua je ! bhaha ! ap puns boleh :P

hari niy jugak ada makhluk ALLAH buad taik dengan aku ! its oke ! aku ta mengharap apa-2 dari kw doe ! macam apa kn ! hangin je aku ! memang lha !yg niy ta settle lagi , lagi sorunk buad hal !! aishh !!

MUHAMMAD SAIFUL AZWAN ! siap hang ! ! aku cepuk kaw ! err ~ buad orunk naik hangin je ! grr~ nasib lah aku kawan kaw kan ! kalau pakwe aku memang mampus aku kerjakan !!!!! poyo punya budakk ! bhaha

ap pun ! stop it ! lupakan seketika !! apa puns azam baru aku , aku na study betul-2 ! aku mula menyesal dengan result PMR aku ! as pelajar azimat , aku ta mampu na buad terbaik mase PMR  ! aku mengaku aku banyak main-2 ! n akhirnya aku menyesal ! hee~ so , aku kena buad yang terbaik untuk masa hadapan ! bhaha ! n azam aku jugk ! aku na try meneruskan status SINGLE samapi habis skulah ! na try lha ! tp aku ta janji ap-2 sebap aku mudah jatuh hati ngan laki lha ! pasal tuh asyik kena game je ! bhaha ! sengal kn aku !
ap pun , hopefully my life in 2012 is better than 2011 ! >.< ! hee ~ may ALLAH bless me ! doakn yg terbaik untuk aku !

Semoga tahun baru niy jugak memberi kekuatan untuk aku lupakan capital P , forever n ever ! berhenti berharap ! :) k boi ! HAPPY NEW YEAR :P 

OLDER POST | NEWER POST