Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


not ready yet !

hallow-2 ! apa khabar kalian-2 semua ! bhaha :P dah berapa hari eak ta blogging . . maaf lah , aku bzy . . maklum lah , pelajar katanya ! bhaha . . nampak ta tajuk aku dekad atas tuh ? actually , aku na cerita siked pasal dekad sekulah tadi ! memandangkan homework hari niy ta banyak seperti selalu , so aku berkesempatan lah kan na share dengan korunk what about today n what happen today ! aish , bunyi macam serius je kan . . tp ta berapa na serius sangad lah kan ! hee~

actually , hari niy first koko ! atoto . . niy lah yg paling aku ta suka ! aish , kene kawad sini , kawad sana . . aku ta kesah sangad lah kalau kena kawad niy , even kene kawad sehari , tp aku ta suka kawad dalam keadaan panas ! siapa jeh yg suka kan . . aish ! abis rentung aku kang ! baru na otw putehkan siked kulit niy , kacau line jeh ! bhaha :P . .  bila hari first koko , mesti ada mesyuarat agong kan. . niy lah masa nya na menentukan ketua platun , penolong , SU  n DLL lah kan ! 

apa yg aku terkezutt , aku kena jadi ketua platun ! OMG ! i not ready yet !! aku ta ready na bg koman ,  na kena berdiri setiap pagi rabu depan perhimpunan tuh. . petang pulok kene lagi  ! aku ta kesah sangad lah kalau kena berdiri dekad depan , tp aku kesah kalau kena bg koman ! euuww ! ta kan lah setiap hari rabu aku na ponteng ! ta masuk akal ! grr~ niy semua bestie aku punya keje lah ! NAEILAH AMALIA , ! aish ! geram nya kan ! mula-2 cikgu Lizawati tanya na buad perlantikan baru or naek kan je ! deowang buleh pulak na naek kan je ! ta pasal-2 aku kene lah ! mane ta nya , dulu aku as penolong ketua platun , so tahun niy aku kena jadi ketua lah ! ouh no ! seriously , aku ta ready lagi ! masih banyak  lagi perkara yang aku ta tahu ! huaargghh ! hanya mampu bersabar ! hopefully , aku buleh menjalankan tugas dengan baiknya lah ! AMIN... doa-2 kan aku ! aku takod ! even bg korunk macam gampang je kan jadi ketua , tp ta bagi aku ! :/ !

kay lah , cukup lah sampai sini dulu ! aku na rehat lah ! penat niy ! hehe .  . k boi :P

OLDER POST | NEWER POST