Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


HUBUNGAN SONGSANG ?

hellow peps ! apa khabar ? satu , dua , tiga , empat , lima , ! eh dah lima hari ta blogging ! hee~ bukan lama mana puns kan. . hihi . . pelek-2 jeh lah aku niy. . bhaha ! kay lah , cer tgk tajuk aku tuh ! amacam ? seram ta. . bhaha ! if korunk rasa seram , nampak sangad poyoss ! hihi .. just kidding >.<

kay lah , actually aku na cerita tentang kelainan SEKOLAH aku dgn sekolah-2 yg lain ! tp rasanya , kelas aku yg pelek lah ! bukan sekolah ! what ever lah ! hee~ na tahu sebab apa aku kata pelik ?? hah , aku na cerita lah niy ! hari tuh , aku ada bukak blog membe MQA , aku ada terbaca entry membe dea tuh ! aku lupa tajuk entry tuh , tp aku ingad lah apa yg dea cerita dalam entry tuh . .  byk nya tuh ! bhaha . . kay-2 . . membe dea cakap yg sekolah deowg iaitu SAKTI sedang mengelakkan masalah sosial dgn mengasingkan pelajar mengikut jantina melalui kelas ! hee~ maksudnya , dekad SAKTI tuh , dalam satu kelas semua lelaki ta puns semua perempuan ! so , mungkin tuh satu-2 nya na mengelakkan masalah sosial lah kan ! tp berbeza dengan sekolah aku , disebaliknya daripada SAKTI ! na tahu sebab apa , sebab kelas aku kena duduk lelaki perempuan ! berdua ! euuw ! niy puns sebab kehendak guru kelas aku ! sir Fikery ! katanya na mengelakkan daripada hubungan sejenis ! aish , ad ke cengitu ? pelek-2 jeh ! macam ta matang jeh  !

na ta na kelas 4 RAHMAN terpaksa jugak lah ikud kan kehendak sir . . takod sangad ada hubungan songsang ! ta rasa ke duduk laki perempuan lah lg banyak masalah sosial ! ta pasal-2 satu kelas couple dgn partner masing-2 ! euuww ! atoto . . sampai Cikgu Mansor tanya kitaorg , selamat ke duduk cengitu ? aish ! naseb lah partner aku ITEK ! not bad lah ! best jugak lah ! ada respon . . melawak jewk kejenya ! sampai aku puns terikud ayat dea 'HAHA , LAWAK SANGAD ' ! satu-2 nya ayat yg mempengaruhi aku ! aish ! ap puns ta buleh ! hee~

so , dah nampak kan pemikiran cikgu-2 SBP dgn sekolah biasa macam sekolah aku ! alasan yg aku ta buleh terima takod ada hubungan songsang ! tah pape lah kan ! aish :/ sir-2 ! at least , kitaorg na jugak duduk dengan partner yg berlainan jantina ! hee~ kay lah , rasanya , cukup lah kod story aku untuk entry kali niy ! hee~ k bai :D

OLDER POST | NEWER POST