Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


SAHABAT SEJATI ! FOREVER !!

hellow peps. . sebentar ! bg aku kesat air mata dulu kay ! hee~ actually , hari niy dekad sekolah aku non stop nangis ! malu lah ittew >.< ! kay fine , aku gembeng ! huargghh :'( seriously aku ta tahu na cakap macam mana . . tapi kenyataan nya aku memang sedih gilak ! bermula daripada pagi ini ! so , today is wednesday and 29 hb february 2012 ! macam niy lah cerita nya. . 

ehem-2 , aku di minta untuk menyertai persembahan dikir barat pada minggu hadapan ! so , na ta na aku harus melerakan diri untuk turut serta ! yang aku sedih , bila kawan aku tinggalkan aku macam gitu jeh , tanpa bagi tahu aku yg deowang na tarik diri ! memang sedeh n aku terkejutt gilak masa tuh . . beriya kan suruh aku masuk sebab takud cikgu marah , last-2 kau keluar tinggalkan aku . . kay , ta apa. . aku tahan sebak ! aku tahu aku bukan lah kawan yg korunk na kan. . n aku jugak tahu aku ta berapa rapat dengan korunk serapat aku dengan Nur Izzaty . aku terima semua tuh kawan :) . . yang aku sedih bila korunk keluar jeh dari bilik tuh , semua pandang aku n asyik pandang aku . . terutamanya budak lelaki lah kan. . dan deowang cakap " sabar lah nan " ouh , sebak sekali . . actually , aku menangis bukan lah kerana hal niy. . aku menangis kerana bestie aku ! Nur Izzaaty . . seriously , aku rindu kau cikk :( rindu sangad-2

aku start menangis bila kejadian di atas tuh berlaku . . aku terfikir , kalau ada kau kan best . . kau buleh faham aku , kau selalu teman aku , kau selalu layan kerenah aku , kau selalu sabar dengan aku walaupun kekadang kau marah aku . .n kau jugak selalu dengar celoteh aku ! aku sayang kau cikk , aku rindu kau :( cepat lah sembuh. . aku na tengok kau datang sekolah macam selalu . . duduk depan aku dekad dataran , duduk belakang aku dalam kelas , duduk sebelah aku dekad bilik add math , bilik bm , bilik tayang , makmal fizik !! aku rindu kau ! bila lg aku dapat melawat kau . . dengan tuisyen , sekolah !! hmm.. aku baru rasa terlalu rindu kau bila ta ada orang lain buleh faham aku kecuali kau ! aku puns ta mampu na terlalu ngam dengan orang lain ! aku harap sangad buad masa niy ada orang yang mampu gantikan kau untuk layan aku macam mana kau layan aku . baru tiga hari tanpa kau , aku ta sanggup apatah lagi berbulan ! kau cepat sembuh ea , nanti aku belanja aiskrim :DD

aku ingad aku mampu tahan sebak , tapi bila maya datang peluk aku minta maaf . n bila dea tanya aku , aku rindu kau ke , air mata aku terus meleleh ! ta buleh na kawal lagi masa tuh ! tanpa aku sedar air mata aku jatuh ! masa tuh dalam kelas addmath , dekad bilik addmath. . aku ingad cikgu ta perasan aku menangis , sebab aku pakai spec mungkin buleh terlindung ciked ! tapi ta puns . . cikgu perasan. . cikgu tahu aku menangis sebab kau ! rindu kau. . hari niy aku bad mood jeh ! aku ta ada mood na cakap dengan orang .  . semua tanya n mengajukan soalan yg sama dekad aku . ! rindu ety ke ! tuh je yg aku dengar ! seriously , lg deowg tanya lagi aku sedih !! deowng puns tahu aku rindu kau ! aku ta sangka semua niy buleh jadi dekad kau .. niy pengalaman pertama aku cikk . . :(

n special nyeh kau sebab aku sorunk jeh yg panggil kau cikk kan ! sebab kau kecik n kau chumel ! :DD aku harap kau cepat sembuh sebab AN dah melawat kau kan . . sir puns dah melawat kau .. aku puns , , even kau lupa kita orunk melawat kau , tapi ta apa . . at least mak kau ingadkan kau kan . . hee~ kalau kau cepat sembuh , buleh ikud aku balik kampung lagi . . kita jalan sama-2 dekad mall ! tgk movie sama-2 ! seronok kan :D

And one more thing :
#IMissYouSoBadly !! Sayang kau :*

For all blogers , please doakan dea cepat sembuh n cepat lah keluar dari hospital supaya hari-2 aku buleh datang rumah dea , jumpa dea ! terima kasih semua !

NUR IZZATY ! Bestie Forever !!!




OLDER POST | NEWER POST