Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


AYAHKU ~

hellow-2 ! firstly , alhamdulillah sebab aku di beri peluang untuk blogging lagi n share cerita dgn korunk ! alhamdulillah jugak aku masih di beri nyawa untuk hari ini ! hehe . . kay lah , memandangkan homework aku nampaknya macam dah siap tapi ta berapa na siap , bhaha ! aku membuat keputusan na blogging ! seriously , aku buhsan hari-2 on9 fb ! aku rasa baik aku blogging daripada on9 fb ! hee~ even rasa macam dah buhsan on9 fb , tp hati aku tetap na on9 jugk ! well , budak ngok ngek kepala kemek macam aku memang cengini ! hihi

kay lah , untuk pengetahuan semua , hari niy bufday ayah ! ayah aku ! hee~ Selamat Hari Lahir Ayah ! muuahhx :* ! na adek buleh ta ? bhaha..  ayah aku orunk nye happening ! jenis serius jugak lah kod. . tp kekadang lah , serius dalam hal yg serius ! hehe . . sejujurnya , aku lebih rapat dengan ayah daripada ibu ! tp dengan ibu puns rapat jugak lah cuma dengan ayah lebih siked ! ayah aku , jenis yg kelakar jugak lah orunk nya ! kalau dah buad lawak , pecah jugak perut aku ketawa , tp kalau dah marah ! atoto ! serem dehh ! ayah jugak seorang yg sporting ! ! kalau bab-2 couple-2 niy , ayah ta berapa na kesah sangad ! diam je ! diam-2 berapi kod ! kalau aku dating sekalipun , dea ta bukak mulut sangad ! tp ibu ! peh , 13 harkat dea bg dekad aku ! aish ! bukan nya buad apa puns kan ! tp ta semua laki yg aku dating ibu mara ! ada lah sesetengah nye tuh ! kalau aku berkawan or couple dengan mana-2 laki sekalipun , aku ta penah ta bagi tahu ibu ! even dengan MQA sekalipun , ibu tahu ! hehe ! alhamdulillah jugak lah , ibu nampak nya suka aku berkawan dengan MQA ! ta bape banyak sangad lah kan harkat dea bg dekad aku ! look fine jeh . . selama niy , kalau aku berkawan dgn mana-2 laki ibu ta penah na jadi POLIS PENCEN ! tanya aku macam-2 ! bila dea tahu aku kawan dengan MQA , macam-2 dea tanya ! duduk mana , umur , sekulah , n semua-2 lah ! sampai gambar puns ibu penah tgk ! hehe ~ ibu senyum jeh ! chumel ~ sejujurnya aku cakap , ibu jadi ta berapa na suka bila aku kata aku kawan or couple dengan budak chemplak ! aku sendiri ta tahu kenapa ! padahal bakal menantu dea tuh orunk chemplak ! even akak aku sekalipuns. . ! pelik-2 !!

kay lah , ! stop it ! back to story about my father ! satu jeh perangai ayah yg paling aku suka ! ta tahu lah na tafsir cam mana ! tp aku hanya buleh bg contoh jelah ! utk makluman semua , aku niy jenis cerewet siked bila tiba bub-2 makan niy ! if malam niy aku cakap dengan ayah aku  na makan apa , esok jugak ayah try cari sampai dapat ! bukan kemahuan aku sorunk lah , kekadang along dengan angah puns cengitu ! tuh yg kiteorunk sygg sangad dekad ayah ! terima kasih ayah  ! mmuuahhxx !

cukup lah tuh kod story pasal ayah , laen kali panjang umur aku story lg banyak-2 kay ! hehe ! k boi ! nyte ! muuaahhxx ! syg korunk jugk :)

OLDER POST | NEWER POST