Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Yang Terbaik !

Hellow baby. . kay , sekarang aku rasa better ciked lah ken. . hee~ makluman , bestie aku dah balik !! hurayy ! alhamdulillah .. .akhirnya dea dah buleh balik rumah . . Terima Kasih ALLAH ! :)
cer tengok tajuk entry aku tuh , actually aku dah jumpa jalan terbaik dan aku pasti memang itu yang terbaikk. . HAHA ! oke , cengini. . aku sudah mampu terima kenyataan dan aku mampu menanggap MQA as bestie aku ! caya ta ? seriously aku ta tipu puns. . sebenarnya aku punss ta percaya , tapi mungkin ini lah kenyataan nya babe :) aku harap sangad aku dengan dea dapat jadi BFF sampai mampus. . macam awak cakap dekad saya , saya bestie awak kan . . and sekarang saya dah tahu saya benar-2 bestie awak ! never fight kan ucuk kan . . HAHA . . hee~ saya tahu awakk sayang sangad dekad R****** kan. . n saya tahu awak harap dea jodoh awakk ! aminn~ saya doakan yang terbaik ! apa puns kita bestie forever kan . .  semoga awakk di beri peluang untuk bersama dengan dea kembali. . kalau ada jodoh awak dengan dea , adalah . . kalau ta ada tuh , means saya jodoh awak !! bhaha . . :P *perasaan sangad* . . gurau jeh. .hm ,  saya cuba na buka pintu hati saya untuk orang lain. . saya tahu saya mampu. .hehe ! INGAD ! kita bestie forever ! muahh :* hee~~ kan-2 wak kan . . peace ^.^V

OLDER POST | NEWER POST