Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


APRIL IS COMING~

Hallow baby-2 sekalian . . sorry lah sebab dah lama ta muncul-2 ! HAHA. seriously , aku busy gilak weyh. setiap petang kena pergi sekolah . masa na rehat puns melayang. . okay , lupakan lahh pasal hal tuh. now , bulan APRIL ! ouh , sungguh ta sangka en. ini bermakna sudah masuk 4 bulan sesi persekolahan untuk 2012 en. sekejap je rasa nya. well ! masa berjalan dengan pantas en. hee~ bulan ini jugak bermakna aku sudah single 5 Bulan . HAHA ! sekejap jek kan. aish . ta sangka pulok wok ! apa puns , gud luck untuk diri sendiri lahh untuk terus berusaha mengekalkan status itu ! wiwink ! peace :)

so , aku ada benda na share dengan korunk. maybe ada kena mengena jugak pasal single niy bagai en ! actually masa cuti seminggu tuh , AA ajak aku couple ! euuw ! YA ALLAH , hanya tuhan yang tahu. seriously , aku bingung ! memandangkan AA niy budak asrama , so aku janji dengan dea untuk bagi tahu jawapan nya next time bila dea balik . n minggu niy dea balik ! aku ingat dea dah lupa pasal hal tuh , tapi ta sangka dea bangkit kan balik ! aku ta tahu na bagi jawapan apa n macam mana ! seriously , aku dahh ta mampu na couple-2 lagi ! and one more thing , aku takot aku ta mampu sayang dea ! ta kan na tipu diri sendiri . aku kena kuad en. aku kena kuad untuk terus mengekalkan status single ! belum sampai seru untuk aku couple lagi. kalau ada jodoh antara aku dan dia , adalah kann. 


yess ! aku akan cuba dan terus mencuba ! tapi ta berani na cakap jugak lahh kan , kod-2 hati niy terbukak na couple lagi ! HAHA ! aku akan cuba tapi ta mampu na jamin apa-2 lah !

#for AA , sorry kay , bukan niat Nanie ta na terima A*** ! Nanie ta sedia lagi na couple , A*** puns faham kann. janji kita untuk jadi TTM en ! Kita tetap kawan :)

n ualls ! doakan lahh yang terbaik untuk aku ! actually , aku keliru dengan perasaan sendiri . aku ta tahu siapa yang aku sayang ! FULLSTOP ! 

Okay , bai ! XD


OLDER POST | NEWER POST