Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Transformasi

Hi dear .. Alhamdulillah aku masih hidup.. so , dengan kesempatan yang ada niy nak mencarut sebentar..hihi ^^.. eh , dah disember lahh..bukan kee disember niy bulan terakhir dalam setiap tahun ? eh -.- seriously aku tak percaya wey .. Aku dah besar lahh *Goyang Kaki* tahun depan dah Es Pi Eym .. Realiti ? mimpi ? atau fantasi ? okay aku buntu -.-tak ready wey.. Form 4 niy punn aku tak dapat skor lagi subjek-2 tambahan tuh hah.. A+ harus aku genggam..Tahun depan kena push lahh gamaknya -.-


Dengan semangat dan kekuatan mental yang sedia ada , aku harus bangkit berusaha untuk Es Pi Eym tahun hadapan .. #TeamSPM2013 ..Siapa sama , angkat kening ..haha *evil laugh* done deactivate pesbuk , but  twitter ? not yet..hehe..maaf..I can't live without twitter ..seriously *angkat sumpah* Sayang twitter kott..banyak berjasa .. eh ? ala , lagi pun kalau aku ada pesbuk sekalipun , kesian perasaan aku niy tawuk..TERPAKSA memandang keSAWITAN 'DIA' di pesbuk tuh hah , siapa nak jaga hati ini kalau tak diri sendiri..Paling tak pun , aku dapat lupakan 'DIA-2' tuhh hah..tak ada lahh setiap hari gatal nak stalk profile dia hah o_O haa gitu koo~ *tangan didada* Pesbuk pengubat segalanya.. cehh~

So , saya perlu kurangkan berlaman sosial demi kepentingan saya.. Es Pi Eym adalah masa depan saya..Masa depan lebih penting dan berharga..Tawuk ? Lepas niy nak kena kuatkan iman dgn satu perkara "NO COUPLE" ! haha.. nak cuba kuatkan iman tak nak couple lagi dahh..tapi mampukahh aku ? okay , semua kuasa Tuhan , kita hanya meminta :')
 

sometimes ibu kata cenggitu , sometimes ibu spoting fasal couple -.-

 
buang cintan cintun niy kat tong sampahh.. Mencintai Allah s.w.t adalah lebih baik sebelum mencintai seseorang..Mohon kuat iman  menghadapi semua niy.. Menjana Transformasi.. cehh -.- Pray for me guys.. Assalamualaikum (:


OLDER POST | NEWER POST