Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Selamat Tinggal 2012

Hi , how are you ? Miss you *muah kanan muah kiri* .. Ouh please *Ana Dahlia Style* Okay toksah mengarut bagai Makk Jemahh woi.. Okay , harap semua sihat lahh yea.. 2013 niy banyak benda yang aku nakk wish..Of course Semoga panjang umur , bahagia bersama family tercinta , bahagia sentiasa serta memperolehh kejayaan dalam Ess Pi Eym.. Yess , Ess Pi Eym.. 2013 saya sudahh Ess Pi Eym.. seriously takk ready lagi ): Rasanya entry kali ini panjang banyak daripada entry sebelum niy .. Banyak benda Mak Jemahh nakk story , nak wishh.. wkwkwkwk .. Haa gituu koo~
Apayang dapat aku rumuskan semua orang mempunyai Azam Baru.. Ada yg nak bf/gf baru lahh itu baru lahh ini baru lahh..semua nakk baru.. Tapi tidak bagi aku.. Tak perlu nak semua baru.. Aku cuba berusaha nak memperbaharukann diri ini since Awal Muharamm.. Belajar menutup aurat dengan sempurna , Dekatkan diri dengan Allah S.W.T .. Aku cubaa.. memang takk bolehh berubah mendadakk tapi aku cuba slowslow..kata orang sikitsikit lamalama jadi bukit kann.. So , please bagi sokongan kat akuu kay (:
Sokay , firstly aku nak ucapkan Happy New Year kepada reader mahupun blogger lahh.. Selamat Datang 2013.. Semoga ia lebih bermakna .. Banyak kenangan kann 2012 daripada manis sampai lahh ke pahit dann tawarr..eh ? seriously memang banyak kenangan.. Sayang sangat nak tinggalkan , tapi nak buat acono , realiti kehidupan kann..Dah takdir~ To classmates aku , Happy New Year .. Kita dah form 5 dahh..macam tak percaya kann..well , kita dah besar lahh.. hihi..Harus berjuang demi sekolahh tercintaaaaaaaa...
Okay , tahun 2012 diam tak diam 3 Ex dahh..hmm , alahai nasib,, Ada jodoh tak kemana.. Baru aku perasan ketiga-tiga mereka sebaya dengan aku.. Haha.. Boleh tahann.. First , Thanks untuk Hazman sebab sudi happy kann aku even 2 bulann je kann.. Tak sangka lahh together dengan kau sebab kita kawann..yess kawann.. pernah jadi classmates dua tahun kann..Apapun thanks , segala luka telahh punn aku lupakan .. Kalau rindu kau pun takk kisahh lahh sebab kita satu sekolahh kann (:
Tak lupa jugak kepada Firdaus .. Kalau lahh Amalia yang pergi Kem tuh mesti aku takk jumpa kau kann dan mungkin jugak aku tak kan kenal kau sampai tahap macam niy.. Pulakk tuh ditakdirkann jumpa kau lagi masa Kem Sarjann tuhh , serius menyesal pergi sebab tak fasal-fasal banyak moment aku cipta ngan kauu.. yang sweet-sweet pulakk tuhh  , tak ada pahit punn.. Haishh , rindu kau lahh Sengettt .. Ingat senang nak lupakan kau ? What the AhAh -.- 
hah , Thanks to Salman jugakk.. I tak pernah lupa you.. Kita takk serasi so maybe kita memang takk patut bersama.. I takk pernah menyesal kenal you kat laman sosial tuhh .. Now dah ada Fatihah so jaga dia baik-baik.. Kurangkan merokok tuhh (:
Ketiga-tiga anda mungkin dahh ada couple baru , aku doakan korunk :') For ketiga-tiga anda , Hazman , Firdaus , Salman oleh sebab kita sebaya , dengan kesempatan ini aku nak wish Gud Luck lahh untuk Ess Pi Eym tahunn niy.. Do the best , maybe kita tak sama aliran tapi tak bermakna kita tak boleh berjaya sesama.. Selamat Kembali Ke Sekolahh .. Wish me luck guys.. Apa pun thanks pernah bahagia kann aku (:

See kat atas tuhh , double thanks aku bagi..Dan kepada rakan-rakan , semoga 2013 niy mengeratkann lagi hubungan kita kann.. Love you all until my last breath.. *Muah sikit* 
Semoga aku bahagia bersama family tersayang dan dikurniakan kesihatan yang baik dan sihat selalu.. Amin~ Insha Allah tahun 2013 niy tambah lagi sorang ahli keluarga aku.. Jyeahh , me Mak Su-to-be.. Alhamdulillah , sangat excited.. Semoga selamat semuanya (:
So , Happy New Year .. Doakan kejayaan saya dan rakan-rakan.. Assalamualaikum (:

OLDER POST | NEWER POST