Nanie Hanie
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nurfarhani. Welcome to My Blog..One Seven.. Labis , Segamat Johor. Don't judge a book by its cover!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Selamat Ulang Tahun Sayang !

Hi ebeghi bady ! How are you ? Ekceli masa tak free mana punn nak blogging ..Tapi memang dahh niat dalam hati niy nak buat entry sebulan sekali punn sudah memadai.. Tak ada lahh nampak bersawang sangat kann blog niy..Hahaha.. Ringankan tangan jea nak taip pepanjang niy..Maklumlahh busy since naik sekolah niy.. Homework kemana , study kemana dan twitter tidak kemana-mana..Hahaha .. Act , buat entry kali ini pun ada sebab.. Hmm , walau hati tak rela tidak mengapa teruskan ajee.. Tabahkan hati.. Berani buat berani tanggung.. Eh ? -.-
Okay , 29 January 2013 birthday Arwah Haazzam.. Kalau kau tak tinggalkan kita orang mesti kau dah sweet 18 kann Gonn.. But , Tuhan sayang kau .. You already gone.. I miss you fucking much :'< Kau ada disetiap doa aku.. Insha Allah.. Al-Fatihah..Dahh 9 bulan kau pergi , aku tak pernah lupakan kau dalam doa aku dan aku reda kau pergi.. Kita jumpa kat SANA nanti yea.. Tunggu aku dan kengkawan kau yang lainn..Tapi tak rasa kau takk ada..Anggap jea kau pindah Muar :'< Thanks untuk baju tuhh.. Peninggalan terakhir kau untuk aku ..Terima kasih :'>
hmm , sokay yang pergi tetap pergi..yang hidup kena teruskan hidup .. Okay act 29 January 2013 jugak genap 3 bulan arwah pakcik aku pergi.. Pergi untuk selamanya menyusuli Arwah H.. Dan aku jugak tak rasa pakcik aku tak ada.. takk sanggup melihat cousin aku yang baru 11 Tahun dahh tak ada ayahh.. Sekejap jee dia rasa kasih sayang seorang ayah.. Hmm , ini takdir.. Yang hidup pasti akan mati.. Reda saja.. itu yang mampu.. So for blogger mahupun reader mintak tolong sedekahkan Al-Fatihah kepada Arwah H dan pakcik aku.. Terima kasih :')
Okay , lagi berapa bulan jea nak Es Pi Eym.. Rasa masa pantas..aku tak prepare pape lagi.. Kerja hadap twitter dan tidur.. See cane nak berjaya ? Nak buktikan kat cikgu aku punn boleh berjaya.. hehe.. Usaha tangga kejayaan.. haa gitu koo~Awal tahun memang busy.. Busy cem PM.. Cem Haram.. Haha..sokay lahh tahun last niy kena berbakti ! Whatever lahh Jemahh~
Okay , entry buat adaada jee niy , doakan kejayaan saya dunia dan akhirat.. Amin~ Assalamualaikum w.b.t (:

OLDER POST | NEWER POST